Loading color scheme

Driemaal is scheepsrecht

Na twee wedstrijden die we met 3-1 verloren hadden, waren we gebrand om deze wedstrijd meer punten mee naar Houten te nemen. De eerste twee wedstrijden leken duidelijke nederlagen, maar er was slechts een verschil van respectievelijk 9 en 6 punten tussen ons en de tegenstanders. Driemaal is scheepsrecht, dus vol goede moed vertrokken we naar De Meern om het op te nemen tegen Limes DS7.

Aangezien de wedstrijd van het eerste herenteam van Limes niet doorging omdat er veel coronagevallen waren bij de tegenstander, konden wij een half uur eerder beginnen in een lege, stille Marehal. Nadat Wilma verschillende onderonsjes had gehad met de scheidsrechter, die toevallig ook nog eens haar broer is, begonnen we aan de wedstrijd. In de eerste set werd er goed geroepen en hard gewerkt door ons allemaal. Dit resulteerde in een setstand van 25-16. Het eerste punt was i.i.g. al binnen. De tweede set verliep ook prima. Helene wist met haar service de tegenstanders enorm onder druk te zetten en scoorde veel punten achter elkaar en zo ging ook de tweede set naar ons met 25-13. De derde set wisten we het niveau te behouden en die set haalde we binnen met 25-15. 4 punten al in the pocket!!!

Karin en Mirjam lieten duidelijk weten (hard genoeg dat de tegenstanders het ook konden horen) dat we voor de 5 punten gingen en met minder geen genoegen zouden nemen…. Gevalletje hoogmoed komt voor de val, want ineens stond het team van Limes super te verdedigen en werden wij onder druk gezet. Dat hadden we niet bedacht…. Limes won de 4de set met 25-20 en zo gingen wij met 4 van de 5 punten toch wel tevreden naar huis. Nu maar afwachten of we volgende week nog thuis kunnen spelen tegen Shot of dat corona weer roet in het eten gaat gooien.

Marleen

Komende activiteiten
  

:


Een paar woorden over een wedstrijd... een verslag is leuk voor zowel iedereen die erbij was, als degene die er niet bij kon zijn. Een paar tips: Houd het kort, vergeet de setstanden en beschrijf vooral wat leuk/opvallend/gek/... was!